Vakantieblog - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Oeds Jong - WaarBenJij.nu Vakantieblog - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Oeds Jong - WaarBenJij.nu

Vakantieblog

Door: Oeds

Blijf op de hoogte en volg Oeds

16 April 2018 | Nederland, Nederland

Woensdag vertrekken we voor een rondreis naar Sri Lanka
De VOC heeft na de Portugezen ook zijn sporen nagelaten door de gehele kusstrook te bezitten. Vervolgens kwamen de Britten en decennia later werd Ceylon afgestaan. In 1972 kreeg het de naam Sri Lanka.
Ook met de natuur komen we in aanraking en hopen hier intens van te genieten.

Groetjes Y en O

• 17 April 2018 - 09:25

Wilma En Hans:

Yvonne en Oets een goede reis en hele fijne vakantie en we volgen jullie.

• 17 April 2018 - 09:26

Wilma En Hans:

Yvonne en Oeds een goede reis en een hele mooie en fijne vakantie, we volgen jullie.
    Wilma en Hans

• 17 April 2018 - 09:55

Thea Brandenburg:

Hele fijne vakantie. Ik werd even onderbroken door de meneer van de garagedeur.
    Geniet van de schoonheid van het land en ik kijk uit naar de verslagen.
    Groetjes

• 17 April 2018 - 09:57

Corien Mons:

We wensen jullie een fijne en ontspannen reis!

Lieve groet,

Jaap en Corien

• 17 April 2018 - 10:51

Carla En Jon:

Dag noeste reizigers!
    Wij wensen jullie veel plezier op jullie reis!
    We lezen gezellig mee!
    Liefs uit Oosterbeek xx

• 17 April 2018 - 16:15

Ellen Schoonbeek:

Geniet van alle indrukken die jullie op gaan doe .
    Ik leef extra mee nu jullie naar het land gaan van mijn dochter.
    Fijne vakantie en veel liefs

• 18 April 2018 - 08:36

Bregtje:

Geniet van de reis!!

• 18 April 2018 - 11:07

Harry Wevers:

Een hele fijne reis , geniet ervan

• 20 April 2018 - 17:00

Astrid En Johan:

Geniet samen weer van deze reis en leuk om jullie weer te volgen!!!

• 20 April 2018 - 18:15

Richard En Hilda:

We wensen jullie een heel fijne reis!

Oeds

Sri Lanka is de volgende bestemming en dit eiland is 1 1/2 keer Nederland. De VOC heeft na de Portugezen ook zijn sporen nagelaten door de gehele kusstrook te bezitten. Vervolgens kwamen de Britten en decennia later werd Ceylon hieraan afgestaan. In 1972 kreeg het de naam Sri Lanka. De Nederlandse invloeden zullen we in de vorm van kanalen en bouwstijlen kunnen herkennen. Daarnaast is de bevolking boeddhistisch (Singalezen), hindoe (Tamils), moslim en christelijk. Ook met de natuur komen we in aanraking en hopen hier intens van te genieten. Verder zien we wel wat er op ons pad komt en voor de camera verschijnt en daar mogen jullie van profiteren. Groetjes Y en O

Actief sinds 08 April 2018